Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moc pěkné! Popravdě, ta děvčata za pultem si s některými zákazníky fakt užijou. Kolikrát je to na psychologickou průpravu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Něco o tom vím, stála jsem tam víc jak dvacet let;-)ZdravímR^

0 0
možnosti
Foto

hezký....užij si vánoce i bez hrnce, JitkoV

1 0
možnosti
Foto

Hrnec není moje přání;-DZdravím ZuzkoR^

0 0
možnosti
Foto

J57a95n 70P22r79a81ž70á85k

13. 12. 2018 17:59

R^Krasna predvanocni pohodovka, Jitko:-)

1 0
možnosti

Pořád se vymýšlejí vakcíny proti něčemu, ale spíš by častěji potřebovali lidi virus laskavosti :)

Díky Ti!

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, Horste a moc děkuji za návštěvu;-)

0 0
možnosti

Moc hezký příběh...

A ten poslední odstavec, Jituš, podepisuji.

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že zjistil, kde ten hrnec sehnat.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo a hned mu sklapla čelist;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, hezky napsané ! Já tento rok toho tolik vypustila....a mám klid;-D

2 0
možnosti
Foto

A že je hned člověku líp?;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik