Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak v Chebu jsem nebyla. Jitko, hezkej špacír! Bylas v té kavárně Špalíček? Já bych tam určitě zašla.R^

1 0
možnosti
Foto

Byla, do Chebu jezdím ráda, mám tam bráchu;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, prima výlet. Takové oblečené stromy jsme potkali s Honzou v jižní Francii. Moc se mi to líbí, co strom, to originál. ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, pěkné. Jsem na šutry (ta krásná stavba) a čičiny, ale i zbytek fotek mooc potěšil.

1 0
možnosti
LI

Hezký;-) "skok" my loňský rok v Jablonci, letos mně do "skoku" nebylo...

1 0
možnosti
Foto

Pokaždé to nejde, to vím;-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš, kdepak, ty víš, kam si zajet hezky zašpacírovat. R^

1 0
možnosti
ZK

Hezký, Jitko, fakt hezký. Umíš se dívat a já se to možná, taky díky tobě, i naučím.

1 0
možnosti
Foto

To je krásně napsáno, díky a zdravím ;-)

1 0
možnosti
ZK

Hezký, Jitko, fakt hezký. Umíš se dívat, a já se to taky díky tobě, možná jednou naučím.

1 0
možnosti
RE

R^Až na takovej druhej konec světa?:))

1 0
možnosti
Foto

Romane, mám tam rodinu a za bráchou šla bych světa kraj;-)V

0 0
možnosti
VN

R^ díky za fota z míst, které znám jen z obrázků ... všude jsem nebyla a to focení to je idila ... R^ ;-D

1 0
možnosti

Jů, to jsi měla krásný výlet, Jitu!

Mají tam ti Frantíci moc pěkný strom. Přírodní, nepřestrojený.

Dík, že jsi se podělila:-)

1 0
možnosti
Foto

Byl krásný a tobě, Maruš díky za navštívení;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik