Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^kdyby šla kolem kočka, zbystři ještě víc:-)

1 0
možnosti

J33i55ř29í 21V42o72l53k88a

9. 1. 2019 12:17

Moc hezké, mám čtvrtého kokra, poslednímu bylo bez mála 16 let, což u těchto darebáků je hodně. Věrnost těch lumpů je občas nad lidské chápání, proto je mám tak rád. Sice se pořád jmenují Robin, ale nepozoroval jsem, že by s tím měli problém a já tak rychle zapomenu na předchůdce, byť v srdci je mám stále všechny. Dnešnímu darebákovi je pět let, tak to snad spolu už dotáhneme do konce. Vaše vyprávění je moc milé a potěšilo mne, děkuji. A Rexovi držím palce. Pá.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, takové vyznání je nad všechny karmy světa. Kdo má rád ty zvířecí parťáky, ten pochopí. Náš Rexík, shoda jména v příběhu, už u nás pobývá asi deset let. Jelikož je nalezenec, přesný věk neznáme. Je to už náš čtvrtý přítel a vždycky jakási náplast na bolest ze ztráty toho předešlého. Je to vždy smutné, ale takový už je život.

Moc děkuji za přečteníR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko ahoj, já jsem spíš "kočičák" ale pejsky taky můžu (a mám rád). Akorát nesnáším ty, kteří vůbec neví proč štěkají. Někdo mě řekl, že se taky potřebují "vykecat". Tak tomu moc nerozumím.;-D Zdravím R^.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, moc ráda Tě tu vidím po dlouhé době a děkuji za příspěvek.

Krásný a pohodový rok přeju;-)R^

1 0
možnosti

ja mam psi tulaky rad - jsou svobodni a KDYZ chtej, zajdou si i domu!

1 0
možnosti
Foto

To je taky pravda, ale tento už by nedošel

0 0
možnosti

R^ :-) z okna paneláku rádi na pejsky koukáme ... R^ :-)

1 0
možnosti

Jé, to je prima... taky máme čtyřnové členy domácnosti a nedali bychom je ani a nic, Jituš, Krásný Nový rok i ToběV

1 0
možnosti
Foto

R^Takhle mizí spíš kočky... Kolikrát nějaká stará doslova zmizela ze světa.;-(

1 0
možnosti
Foto

Naši hafánci, když cítili konec, zalezli do míst, kde nebyli vidět;-(

1 0
možnosti

Ahoj Jitko. Některý příběhy si nesou v sobě zvláštní sílu. Já ji tentokrát ucítil a moc - díky.

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji Tobě za čteníVR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik