Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jitko, příště dej vědět předem, já mám nejraději škvarky ještě teplé

0 0
možnosti

Teď v 18,00 jsem to neměl číst. Jinak skvělé.;-D

1 0
možnosti
Foto

To neměl, ale dík za návštěvu;-D

0 0
možnosti
Foto

Pán Bůh se určitě zlobil, když slyšel vaše slovo hřeším, týkající se pokrmů které nasytí a chutnají.

Dnes je takový trend, většina lidí se mu přizpůsobuje a rozlišuje potraviny na zdravé a nezdravé, na vhodné a nevhodné, ale zapomínají, že původ tohoto byl zase od člověka.

Nejsme stejní, každý máme to naše tělíčko jinak zhuntované, tedy ono nám samo ukáže co je pro nás vhodné, tedy nechme se jím řídit a když nesklouzneme do zdravotních rizik, jako je kouření, alkohol a drogy určitě to zvládne dobře a my řekneme, to jsme si pošmáknuli na dobré domácí zabíjačce a nebudeme si tento krásný pocit kazit slovem, nezdravé.:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, nasytí a chutnají, ovšem někdy až příliš tak, že se neovládáme. No, snad jsem si to tam nahoře moc nerozházela;-)

Zdravím a děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, tohle je provokace a propagace všeho nezdravého ;-D;-D Ty na mě s takovejma chuťovkama a já dneska napsal takovej gurmánky zlej

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jsi gurmánská kouzelnice. Obdivuji hlavně ty umělecké výtvory v aspiku... R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Nebylo moc času, (velké oteplení) jinak bych si s tím vyhrála víc.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to je krása! Dá to všechno hodně práce, člověk je z toho krájení celý utahaný, ale ten voňavý výsledek stojí za to! Hned bych si křupla čerstvý škvarek a honila ho v ústech od jedné stoličky k druhé. A na patře se rozlévá blaho... Aha, ono je to jen na fotce, škoda.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, musím přiznat, že mě od toho krájení ztuhla krční páteř, ale to se zase vyléčí, chuť je chuť;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Děláš mi chutě, Jitko;-). Takhle po ránu zůstanu zatím u toho kafíčka, s tím hřeším moc ráda.

1 0
možnosti
Foto

Právě jsem si taky jedno kafíčko uvařila, to je moje slabost;-)Ahojky a pěkný den přeju z mrazivé Moravy, je zde -158-o

1 0
možnosti
Foto

R^ještě že jsem to rozklikla až teď ráno, kdy si můžu dát pořádnou snídani-ale vidět to večer před spaním, to by bylo dilema-jsi šikulka že to tak zvládáš ale mít pomocníka co vaří kafíčko, to je jiná;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak přeji dobrou chuť a pěkný denR^;-)

0 0
možnosti

Jitko, provokuješ. Zrovínka jsem se chystal do pelechu, ale budu to muset vzít přes ledničku i přestože vím, že tyhle tebou prezentovaný lahůdky tam nenajdu. Ale co, zmrzlej gothaj taky dobrej. R^

1 0
možnosti
Foto

;-DGothaj, salám mého mládí taky dobrý, což?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS