Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně, že jste se věichni bavili... R^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^V poznala jsem tě. Pěkně tam u vás dodržujete tradici.

1 0
možnosti
Foto

Já se nedám přehlídnout;-D

1 0
možnosti
PL

Muselo být úžasně R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkná taškařice;-)R^ a sluší Ti to:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, paráda musí být.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, je hezký, že tu tradici udržují.R^

1 0
možnosti
IL

Masopust si naposledy pamatuju kdyz mi bylo asi 16 let. Byla jsem za bilou kocku...R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Stačí se stát opět kočkou;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik