Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D všechny jsme asi něco podobného zažily. Skvělé, Jitko

0 0
možnosti
Foto

co mi to jen připomíná...;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Jitko, zdravím (jsem tu asi poprvé), koukám, že u našich kdysi puberťáckých protějšků byly také doma problémy. Kluci měli většinou menší dohled (jak kdo;-D) od rodičů, ale když to vypuklo, tak to stálo za to! Myslím si, že největší potíž u mě byla v testování alkoholu a kuřiva, což jsem patřičně nezvládal;-D. Dívky přišly až později. To už bylo o něčem jiném:-). Karma pro VásR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za příspěvek, vítám Vás zde;-)R^

0 0
možnosti

Jitko, já zase měla minisukni, která byla menší než pánský kapesník. Otec šílel. Profesorka chemie mě vyvolávala pořád dokola (asi jsem ji štvala, tou sukní).

Jo, mám dotaz. Také jste si malovaly řasy globinem? Ten fakt pálil jako čert. Ale držel.

1 0
možnosti
Foto

Minisukně byla taky, kožená pidi;-D Malůvky na řasy byly v tubě, na řasách to ztvrdlo a když ses minula a sáhla do očí, hrůza! Navíc ten smrad! Maurský krém to byla taky věc, vypadala jsem jak indiánská babička;-D

1 0
možnosti
Foto

J53a86n51a 31M41a19j55o63v90á

11. 4. 2019 13:28

Jo, zmalovaná jako plagát...to babička s potěšením používala :-) pomalu i nad jelením lojem :-).

Hezky se to četlo, Jitko. Úplně Vás s Heduš vidím :-).

1 0
možnosti
Foto

Ty Jitko, ale že je dobrý, když člověk má na co vzpomínat.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

To je bezva, kdo to nemá, o hodně přichází;-)Pavle, dík za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

No jo, "nikdy se nevrátí pohádka mládí, ze všech pohádek - ta nejlepší" - zpívávaly už naše prababičky. ;-( Díky za vzpomínky. Mám je také - i když trochu jiné... Ale pořádně zaláskované... VVV

1 0
možnosti
Foto

Mirko, lásky bylo všude kolem habaděj, mnozí o tom ani nevěděli...je nač vzpomínatR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji Ti za opět krásnou vzpomínku! Ježiši, ta naše puberta ale byla krásná. Taková neškodná. Hned bych ji brala i s uhrama.;-)

1 0
možnosti
Foto

nebyli jsme lepší jestli ne horší :-)

1 0
možnosti

...fotky z ty doby asi nemas, co?...

krasny rano preju

1 0
možnosti
Foto

Něco málo jo

Fajn den, jako malovanej přeju;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS