Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

taky miluju jaro. Mám ráda přírodu a slunce a po zimě, kdy začínají vylézat zelené výhonky čehokoliv mi skáče srdce radostí.. moc hezké :)

1 0
možnosti

Včeličky i kytičky... potěšily moje očičky, ale zvítězily barevné nožičky ....;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^nádherné fotky JíťoR^

srdcovky jsou moje srdečná záležitost-fakt je přímo miluju:-)

1 0
možnosti
Foto

Nožky fakt úplně nejlepší ;-)

1 0
možnosti
Foto

jo, těm se to běhá, ne ty moje!;-)

0 0
možnosti

u nas zatim hlavne pekne zeleno a par cibulovin

ale uz se chystaj pivonky, cesneky a ruze

1 0
možnosti
Foto

O tu krásu jsou ochuzení barvoslepíR^

1 0
možnosti
Foto

souhlasím a navíc konečně pršííííííí, vyskočí brambory:-)

2 0
možnosti
Foto

No, třeba povyrostem i my;-D

0 0
možnosti
Foto

Jeden se ani nemusí dívat, když Vilíka a Máju popíšeš.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, já jsem ale trubka;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS