Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A karma,samozřejmě,Jitule,i když mě mrzí,že nedorazíš...víš,kam.;-(

1 0
možnosti
Foto

Já si vždycky vzpomenu na:" Ruce vzhůru,Broučci" (Vrchní,prchni).;-D

Tuto hlášku doma používáme vždy,když naše děťátko spí s rukama podél hlavičky.:-)

1 0
možnosti
IL

krasne napsano a krasny obrazek. VR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Krásná rodinná tradice!R^:-)

1 0
možnosti
VF

První "Broučky" jsem neměla ráda a sedmikrásky také ne, mělo to smutný konec. Ale ti rýmovaní - "Vidíte tam pod jalovcem chaloupečku malinkou? Kdo tam tam bydlí?Klouček Brouček s tatínkem a maminkou." - ty miluju. Už jsou v letech, mírně vybledlí a čekají, až jim můj pravnouček bude rozumět. :-) Dík, Jitko, za vzpomínku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, pod jalovcem, spali a spali....;-)R^

0 0
možnosti
IM

To je krásný, jak putuje rodinný poklad od generace ke generaci...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ráda bych, kdyby se nějaký třeba i vrátil. Zatím byly dva případy. Někomu z mladší generace už to nic neříká, tak obraz šupnou do bazaru, i to se stává.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Putovní broučci.

Doma budou jejich příběhy v několika vydáních. Byla to prý "zakázaná" kniha...

1 0
možnosti
Foto

Co na to říct, naše babička žije ve svých obrazech s námi. Mám pár kousků a některé malovala jen pro mě. Krásná vzpomínka.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik