Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^léčivé vzpomínky, tož s kopřivami do mrazáku;-)

1 0
možnosti
Foto

Já ti nebudu nic radit. Já ti řeknu : "ahoj v Praze" ;-)

1 0
možnosti
LI

A mně už ani ty kopřivy nepomohly... Hezkou zábavu přeju všem;-)

1 0
možnosti
IL

Hned bych se také zkusila šlehnout s kopřivou a zkusit, jestli to pomůže mým kolenům. Nemáme tady kopřivy. Milovala jsem mladé kopřivy do nádivky. Hodně zdraví a lehký krok!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte špatný, bez kopřiv jako by člověk nebyl;-Dale beze srandy, v nádivce jsou fakt nejlepší.

1 0
možnosti
ZK

Ahoj Jitko. Já užívám modrý pilulky Contro forte. S těma modrejma mám letitou zkušenost. Zatímco ty, který jsem užíval dříve, během dvaceti minut zafungovaly, tyhle, byť větší, no co ti mám povídat, občas musí pomoct ortéza. Už se těším na tvoje řádky ze setkání.

1 0
možnosti
Foto

Uf, až jsem se lekla, jak jsem uzřela modrý pilulky;-DNaštěstí se vše ubíralo jiným směrem.

A k tomu setkání...není nic lehčího, než se tam dostavit osobně, máš to jistě blíž, jak já;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, a pij čaj z kořenů těch žlutých, co jich jsou plné louky. Bolavá kolena ti ale neusnadní jejich dloubání v kleče. Dají se i koupit... A zkoušela jsi mast SustaFix? Ta je nejen mastná, ale i mastná korunkově, mně ale pomohla... Užij si blogerský potlach, všechny z naší party pozdravuj... R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc díky za radu a vyřídím všem;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Delate dobre bylinky jsou kral! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Správně, Jitko, jdeš na to dobře.R^ Důležité je i to, že nemáš na kopřivy alergii, to by se už projevilo, tak se můžeš týrat dosyta - pardon, léčit dosyta:-)!!!

1 0
možnosti
Foto

Alergii občas mívám, ale kopřivy nejsou tou příčinou;-D ahooojR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik