Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jitko, potvrzuju, že to tak bylo. Napsala jsi to s láskou a vděčností. Ten vděk je namístě, jsme vlastně šťastná generace. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a neobjevíš se na setkání?

1 0
možnosti

Pěkná vzpomínka. U mne se váže i k otci, který měl tak kachní žaludek, že si ke krupici dal klidně i uzené žebírko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, u nás "jede" pohádka mladí tak jednou týdně na talíře. ;-)

1 0
možnosti

♡♡♡ pohlazení po duši. Dík.

2 0
možnosti
Foto

Pěkné,Jitule,mocR^

Taky kroužím okolo,nemíchám:-)

1 0
možnosti

I98v85a 86M31a89r36k88o77v22á

13. 5. 2019 15:38

Ach, to je hřejivý článek, Jitko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná vzpomínka... ač já mám na tu svou maminku navázané i ty řízky :-)

1 0
možnosti
Foto

U nás tak z králíka..."furt jenom králíka";-D

1 0
možnosti

Posílám, Jitule, pusu - jak to bylo krásný čtení. Dobre ráno preju

2 0
možnosti

I39v52a72n56a 16L46a40n67c31e

12. 5. 2019 21:37

Krasna vzpominka na maminkuVVV, nadherne napsanoR^. Krupickova kase me nikdy moc nechutnala. Asi to bylo tim, ze krupickova kase se varila z mleka a mne bylo po mleku nedobre. Pro mne byly bramborove placky s makem, livance s makem apod.

1 0
možnosti
Foto

Celé Vaše menu přijímám a děkuji;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS