Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DSyrečky k svačince na výlet nebrat! Řízky jsou řízky. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak si na výlet vem raději dvojitou porci, co kdyby tam seděla nějaká Jituška;-D

1 0
možnosti
Foto

To je krásná příhoda, a paní učitelka musela být moc fajn ženská! Já podobnou příhodu mít, Jitko, nemůžu, S tou mojí nevolností při cestování jsem - když už jsem výjimečně jela - raději nic nekonzumovala. V opačném případě by moje vzpomínky byly nechutné.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nevolno mi taky bylo a často;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsou věci, které se jako svačina do autobusu nehodí, a nejde jen o syrečky. Mně ty sýry před lety u stánku na tehu fakt nepřišly aromatické, přísahám. :-D ;-)

1 0
možnosti
Foto

Z výletů do Prahy vzpomínám na běhání po jezdících schodech v protisměru ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jejda, tak to bych nedala ani zamlada;-D

0 0
možnosti

Jituš, tak to je super vzpomínka!

Tvarůžky určitě jako sváču hned tak někdo neměl! Řízek...ten měl skoro každý. Na ten bys jen tak nevzpomínala:-)

1 0
možnosti
Foto

No právě! U nás byly spíš ty tvargle za kačku padesát;-Dale mě chutnaly moc

1 0
možnosti
Foto

J47a13n58a 36M22a25j53o12v42á

20. 5. 2019 18:27

Oj, to muselo být...skoro ses postarala o vylidnění Prahy tenkrát :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DAni se neptej, co jsem v tvém příspěvku četla špatně

1 0
možnosti

I59v11a74n12a 67L22a11n77c54e

20. 5. 2019 17:48

Také si pamatuju školní výlety. Krajíc chleba a řízek nebo suchý salám. Tepláky do gumy a pláštěnka... jo, jo, časy letí.... R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Řízek nezklame, ale potěší;-)

1 0
možnosti
Foto

Příště si dám koblizek, i když bude jahodový... Já se těch zákusků letos nedočkala....

Jitko ahoj a dík za pěkný večer. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Zákusky vytáhli až v deset hodin. Kája s nimi provokovala na fb;-D

2 0
možnosti
Foto

Jituška do Prahy dorazila, svou neteřičku mi představila a hlasem vlídným se mnou promluvila.

2 0
možnosti
Foto

Ještě abych byla nevlídná, to se nemůže stát:-P

0 0
možnosti
Foto

;-D Aspoň by jsme měly vagon samy pro sebe a ani průvodčí by nezjistila, že máme špatnou jízdenku;-DR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS