Diskuse

Čechy a Morava

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je nádhera. Kruciiin, my máme tak hezkou zemi. R^V

1 0
možnosti
Foto

R^se tam chystám, ale odrazují mě fronty...už jednou jsem se vrátil s nepořízenou.

1 0
možnosti
Foto

Určitě tam zajeď, nejlépe ve všední den, stojí to za to.;-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda, Jitko, opravdu krásné snímky a obě výletní akce citlivě do blogu zkombinované, to se Ti moc povedlo!!!R^R^R^

A ke krásné pětistovce Ti upřímně blahopřeji!!! Teď už to bude blogově krokovat k tisícovce:-)!

1 0
možnosti
Foto

Pokud mi půjde krokovat, bud vše príma;-DdíkyR^

0 0
možnosti

Krásné, krásné , krásné .... ;-) Jitko, radost jsi mi udělala hlavně fotkou Václaváku z výšky... R^

1 0
možnosti
Foto

To byl vždycky můj sen a stojí to za to!;-)

1 0
možnosti
Foto

A neřekne, že jede do Prahy!;-D

1 0
možnosti
Foto

Když ty vůbec neposloucháš;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, gratuluji k 500, je dobře, že se u nás udržují tradice a pečuje o naše poklady. Díky:-)

2 0
možnosti
Foto

J15a37n 30Š39i18k

4. 6. 2019 18:47

Krásné fotky. Tak málo jsme hrdí na to, co my Češi umíme! A proto díky za Váš blog!

2 0
možnosti
Foto

R^Napsal jste to přesně tak, jak to cítím i já. Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Krasne Cechy y Morava R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS