Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Hezké bylo podívání, na to vaše kostkování ... R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, co dodat, už není památky, májka se v prach obrátí

1 0
možnosti
Foto

Vzpomínky zůstanou, za rok zase a to je hlavní;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to znamená, KOSTKY BYLY VRŽENY!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pro příště už mám jinou myšlenku;-)kostky půjdou do archívu vzpomínek

0 0
možnosti
PL

Určitě bylo krásně R^

1 0
možnosti
Foto

Psi a díťata měli mít kostky na hraní.;-)

1 0
možnosti
Foto

I to tam bylo...kosti, i kostky:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Jíťo no to je úžasnej nápad R^ A ty fotky polního kvítí, to milujuV

1 0
možnosti
Foto

Jó nápady, to by mě šlo;-D

0 0
možnosti
Foto

Milá Jitulko, děkuji Ti, odpověděla jsi mi krásně, fotogenicky a veřejně!!!;-DR^ Muselo to být moc pěkné a pohodové. A kostky, to bylo sympatické téma. Škoda jen, že se vám nepodařilo sehnat třeba pro recitaci Petra Kostku.:-) A podepsaný klobouk, to je fakt krásná odměna za skvělý nápad!!!V

3 0
možnosti
Foto

Tak toho recitátora bych brala všema deseti, je můj oblíbenec;-)

0 0
možnosti
DR

Akce parádní, jen ta samotná májka je taková zvláštní. Nicméně, to je jen nepodstatný detail, karma. R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, skvělá společnost a kostkovaná zábava. Nejlepší byly kostky na jídelním stole, myslím, že to ocenilo hodně přítomných.;-);-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik