Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

R^ Jituš a což v takovém Liberci, o LVT ,tam ti zpěváci chodili mezi námi,

ale Gott asi ne. Toho jsem asi neviděla. Jezdili na koncerty i do Jablonce ...

1 0
možnosti
Foto

posílám Ti aspon karmu:-)

1 0
možnosti

No...tak díky neschopným pošťákům:-)), se vlastně zrodil příběh neobyčejný. A je tedy na co vzpomínat. (To Čapkův pošťák by dopis určitě doručil:-D).

Hezky jsi to napsala, Jíťo!

1 0
možnosti
Foto

Není pošťák jako pošťák, tohle je ten důkaz;-)

0 0
možnosti
PL

Já bych to zkusil znovu, třeba se...R^

1 0
možnosti
Foto

Karel Gott? Zpěvák je opravdu výborný - je velmi nadaný, pracovitý, a má výdrž... V jeho nejslavnější době, kdy byl pro mnohé ikonou, jsem ale dávala přednost Waldemaru Matuškovi - pro jeho zemitější přednes, a později zase proto, že se jeho písničky kvůli jeho emigraci do Kanady nemohly hrát v rozhlasu, ani v televiz - a jeho gramodesky zmizely z pultů. . Dnes přeji Karlu Gottovi hlavně hodně zdraví, sil a elánu. Překonal těžkou chorobu, měli jsme o něj všichni strach... Hodně zdraví, pane Karle Gotte!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc díky za zastavení;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já psala M. Jacksonovi. Taky mi nikdy neodpověděl;-(;-D

A to jsem ho, pomocí, česko - anglického slovníku matlala asi půl dne.:-)

1 0
možnosti
Foto

V létě na dovolené jsem kdysi dávno potkala mého idola.... Byl milý a překvapilo mě, že není frajer, jak ze sebe veřejně dělal. Úžasný zážitek, od té doby ho tajně miluju.

Idolove jsou totiž taky jen lidi.... VV

Tímto jsem se nechtěla chlubit, jen říct, že toho mají tolik, že nestačí odpovídat... Jitko, ještě se ségrou počkejte, on se ozve.

1 0
možnosti
Foto

;-D Bohunko, tak dalších 55 let už těžko.

Je fajn, splnit si sen, tak jak se splnil toběR^

1 0
možnosti
IL

I46v64a83n15a 60L91a55n23c78e

13. 7. 2019 22:48

R^R^R^ Mozna, ze odepise nyni, tak mu zkuste napsat.

1 0
možnosti
Foto

Já na to neměla nikdy odvahu;-)

1 0
možnosti

No velká škoda, že sestřička tehdy s někým neprodiskutovala adresu, třeba rádio Vinohradská 12 či tak nějak, zřejmě někdo tak jen stopil známku a zbytek hodil do koše...

1 0
možnosti
Foto

Psal se rok 1964, tehdy to bylo jinak. Ale pokud někomu udělala známka radost, byl to vlastně dobrý skutek;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsou ti idolové pořád stejní, ani největší fanyně na dopis neodpoví.;-D;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik