Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé téma;-D. Úhel či délku "dopadu" by určitě hravě spočítal fyzikář (gravitační zákon a tak), případně by to od oka odhadla sama majitelka...

Jak je vidět, Jitko, ty se nikdy nenudíš.;-D;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zažít nudu, jó to vadí...;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji Ti za kus člověčiny, napsala jsi to skvěle, moc jsem se pobavila!!!;-D A Honzíkovi posílám pusu na čelíčko.

1 0
možnosti
IL

I16v49a39n40a 93L12a59n54c94e

31. 7. 2019 12:15

Presne tak: ... pravy a zdravyR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Krásné téma, trochu jsem se u toho zasnil... O tom až někdy jindy ;-D (to kdyby sem náhodou zabloudila Majka Šípková)

1 0
možnosti
Foto

Maruška už zabloudila níže. V tom vlaku jsem si na tebe vzpomněla-komparzistky. Chtěla jsem se jich zeptat, zda tě neznají;-D

1 0
možnosti
MV

Jitule, jak vidim, mas krasny leto! at to trva

1 0
možnosti
Foto

Ať se vydaří nám všem, Marku zdravímR^

0 0
možnosti

Ten titulek vypadá tak jednoduše, ale vlastně záleží na mnoha okolnostech.

Někdy by se hodilo i: Ó, jak hluboko jsem kleslo!":-))))

Díky, za milý blog, Jíťo!

2 0
možnosti
Foto

Maruš, ten tvůj titulek nemá chybu. Od tebe by se mohli učit!;-DR^

1 0
možnosti
ZK

Ahoj Jitko. Tenhle problém trochu brzdí plastičtí chirurgové. Jejich pacientky se přibývajících let v tomto směru nemusí bát. Jasně, jednou z nich budou taky babičky, ale s poprsím hollywoodských hvězd :-). Přeju hezký léto Tobě i vnoučátkům.

1 0
možnosti
Foto

Příroda je příroda, taky souhlasím. ;-) Ahoj a moc zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

chtělo by to nějaký přístroj, který by to uměl změřit a jednotka v které by se to měřilo :-)

1 0
možnosti
Foto

A on neexistuje? Pak jedině ručně stručně;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik