Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj kocar je tam taky!

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší je ta posledníR^

1 0
možnosti
Foto

Hezká výstava, koukám ,ze kočárky našich dětí - Liberty jsou už historické. Byly však dobre, dostatečně velké.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ani nevím, v jakém typu vozidla jsem před mnoha a mnoha lety ležela já, ale určitě to byly fajn bezstarostné časy.

Vnouček pěkně roste!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já to vím jistě, v proutěným;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Něco pro mě :-) Třeba to do konce října stihnu.

To je Honzík, nebo Tomík? ;-)

1 0
možnosti

D50a31v12i69d 33V75l13k

17. 8. 2019 9:30

Některé ty panenky vypadají dost děsivě, asi bych se nechtěl probudit v místnosti, kde na mě zírá dvacet párů takových mrtvých očíček;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Popravdě, z dnešních barbín taky nemám zrovna nejlepší pocit.

3 0
možnosti
Foto

Jitko, pěkné. Moje teta sbírá panenky a kočárky, má jich doma přes 250. V obýváku, na chodbě, v kuchyni, po pokojích.

Dík za fajn fotky z expedice

1 0
možnosti
Foto

To by se tetě líbilo. Je to jen část sbírky, ostatní má paní doma. Krásná záliba.;-)

1 0
možnosti
Foto

posílám přes kopec jedničku s hvězdičkou...ta poslední se Ti obvzláště povedla:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitulko, to je moc pěkný! Hned bych si pohrála, třeba s tím čokoládovým panáčkem:-).

1 0
možnosti
Foto

Domluvím to s ním, ale až ti to bude běhat, protože je doslova nepolapitelný;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik