Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Námahou při sexu je člověk růžový, když při tom líže vanilkovou zmrzlinu mimo kelímek... si myslím tedy já... a tobě R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, můj muž řekl : "nevim, co je vanilkový a růžový sex, ale je tam sex, tak nemůže být nic špatného..." ;-D

Držím pěsti!

1 0
možnosti
Foto

Máš vtipného muže, zdravím a přeju hezký večerV;-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych se možná u některých otázek propadla studem.;-D

R^

1 0
možnosti
Foto

Ale kdepak, podívej na výsledky Šárky;-D

1 0
možnosti
Foto

Já bych rupla i z těch filmů. Jak dlouho se smím vymlouvat, že jsme doma neměli televizi?;-D

1 0
možnosti
Foto

...na univerzitě třetího věku většinou praxe nebývá, spoléhej sama na sebe ;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Olčo, ještě že jsi mi to napsala!;-D Zítra začínáme, mám co dohánět.

2 0
možnosti
Foto

J45a84n 98Š62i84k

5. 11. 2019 19:00

Já myslím Jitko, že zrovna Vy na Univerzitě třetího věku ostudu rozhodně neuděláte :-)

2 0
možnosti
Foto

Poznáte pozadí slavných? Pozadí ruského a čínského presidenta tu pár lidí pozná!

Jinak na to téma natočila Yoko Ono půvabný film.

2 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že na tento kvíz jsem neklikla, ale napravím to;-)díky za zastavení.R^

0 0
možnosti
PK

Nevadí, se počká, právě řeším jak likvidovat pach syrového masa pro psa v lednici, to je zadání velitelky...tak snad mletá káva ?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Safra, to bych musela vyhledat...a co ocet?;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, už samotný název nenechá člověka chladným, ale obsah blogu ho ještě předčil!!!R^

Ráda si počkám, jestli se do tohoto vzdělávacího procesu pustíš, prosím pak o informace.;-D

2 0
možnosti
Foto

Informace hned za tepla podám;-Dzítra začínáme.

0 0
možnosti
Foto

R^Jitko, prece vubec nezalezi, jak se cemu rika, dulezite je, aby to clovek zvladnul;-)

2 0
možnosti
Foto

Jasně, však to píšou, že hlavní je praxe;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik