Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, nevím, co bych dělala. Že by milenec na útěku se nejvíc nabízí. ;-D

1 0
možnosti
ZK

Jednoznačně, Jitko, byl to Jóžin z bážin. Esli tam nemáte bažiny vůbec neva. Ani práškovací letadlo netřeba. Dnešní Jóžinové si prášek našňupou přímo do frňáku. Jo holka, je jiná doba. Karmu za článek i statečnost.

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, statečně jsem se klepala;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale stačila sis všimnout že byl jinak vyvinutý, oznamuješ v diskuzi...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D

Tebe taky něco vyděsí? :))) ty máš tedy zážitky. R^

1 0
možnosti
Foto

Vyděsí a od té doby nemůžu srazit vysoký tlak;-D

1 0
možnosti
JV

No co, asi nějaký naturista.;-D

1 0
možnosti
PL

Není nad zajímavý začátek dne. R^

2 0
možnosti
VF

"Z otázek o sexu asi propadnu." Asi fakt propadneš, když Tě vyděsí nahatý muž.;-D (Ale já také ;-))

1 0
možnosti

A měl tu mikinu naruby nebo řádně?

2 0
možnosti
Foto

Můj "kamerový systém" tohle nestačil zaznamenat;-)

0 0
možnosti

To má tak někdo štěstí po ránu!:-))))

A ty jsi ho tak pěkně uvítala - otužilce!:-)))

Komu se něco takového povede?:-D

Jsi se obávala, jestli tě nechce potěšit, že jo?:-)))

2 0
možnosti
Foto

Obávala jsem se hlavně o tu svačinu;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik