Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobrý den - díky za "lajk" u jednoho z mých příspěvků, s bankomaty také občas zápasím, největší problém mi činí se k němu dostat, když má pobočka zavřeno, a dveře se otevřou až po několikátém pokusu, například

0 0
možnosti
Foto

Tak, Jitko, konečně víš, že máš za muže Japonce;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já mám zase pech na platbu kartou v našem málem krámku. 9x z deseti mi to nejde a já rudnu a stydím se, ale peníze tam mám... Nakonec to hodí na druhou kasu a tam to jde jak po másle. Vždy když vytáhnu kartu, už se pokladní smejou. ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je, že někomu nevysvětlíš, že tam ty peníze máš;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ničeho se neboj! Když to zvládnu já, blondýna, tak i ty, chytrá holkaR^

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych být blondýna, jako seš ty;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)jsem rád, když nemusím mít u sebe vysokou hotovost na druhou stranu se mi občas stane, že vložím kartu, natukám PIN a jdu v zamyšlení nebo roztržitosti pryč. Ti za mnou uz vybírat nemusejí. Musím ale dodat, že to pak zpětně reklamuju a v jednom případě mi to i vrátili, pač to bankomat stačil schlamstnout dřív, než následný zákazník:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, chce to zklidnit, znám to sama u sebe;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko,R^srdečně tě zdravím

1 0
možnosti

Pro mě je výběr z bankomatu také ještě stále rituál. A snažím se chodit vybírat

do budovy. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Své PINY mám zakódované jako telefonní čísla neexistujících lidí. Ovšem pokud mne zastihne skleróza, tak jsem v háji, to asi nepřijdu ani na svůj vlastní kód.

Společenská konverzace s bankomatem? Tak to se povedlo!;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, skleróza, to je pak vše marný;-D

1 0
možnosti

U nas na Severu uz to bez karty nejde, mnoho mist uz vubec hotovost neprijima (cestovky, vetsina zdravotnickych zarizeni - jak verejne tak i privatni, autobusy, automaty na prodej vlakovych jizdenek berou ted uz jenom karty), takze bez karty se u na uz clovek bohuzel neobejde.

2 0
možnosti

Kdyz jsem se koncem 70-tych let min. stoleti na cas presunulo do Japonka, tak me dost udivilo, ze starsi Japonci se po vyberu penez z bankomatu taky uklaneli a bankomatu dekovali. - :) D

3 0
možnosti
Foto

No vidíš, já nakonec budu pátrat po předcích manžela;-D

Díky, že ses zastavilR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik