Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, vidím, že jsi vyslyšela výzvu kolegy Šika k pěknému zavzpomínání. Paráda!!! Napsala jsi to tak báječně, že tu teď sedím se slzama v očích, přísahám! Díky za tu milou čtecí chvíliR^V!

2 0
možnosti
Foto

Vyslyšela, ale aktuální téma vede;-) Tobě moc děkuju za milá slovaV

0 0
možnosti
Foto

Hezký vzpomínky, Jitko! Přání je jedna věc a skutečnost jiná. Myslím, že je fajn mít tak velikou rodinu, jako máš ty. Závidím (ale ne, vždyť já vím, člověk se musí spokojit s tím, co má).:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, je to fajn. Měj se a dík za zastavení;-)R^

0 0
možnosti
IM

I98v51a 41M60a95r82k13o12v33á

16. 3. 2020 22:32

Občas jsem měla za mlada podobné pocity, a byla dotčená, že nás je tolik, a že se o všechny musím nějak starat, (a to jsme byli "jen" čtyři). A pak se to najednou otočilo, a teď kluci pomáhají mně, když potřebuju. Moc pěkné vzpomínání, Jitko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem si přála celé dětství. Jen jsem musela všechno odevzdat mladším a ještě na mě házely své průšvihy. Taky jsem si dohodla, že si je vezme holka od sousedů.;-D

1 0
možnosti

Jituš, moc hezky jsi zavzpomínala, a ten závěr je skvělý. Jen, vždycky se to nepovede. O to víc ti tu soudržnost se sourozenci přeju.

1 0
možnosti
Foto

díky, Maruš a opatruj seR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc mě to vzpomínání potěšilo. A já jako jedináček zase moc chtěla sourozence. Mně to ale vydrželo i v dospělosti. A že člověk chtívá to, co nemá. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem potěšila a moc zdravím vás oba....a kočky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem mladší a jakozto průkopník (sestra byla domácí putka) jsem to měla těžké. Naucig rodiče, že jdu ven, tančit, randit apod. ;-D sestra se nakonec vezla v mém stínu.

Takže klíďo mladší, klíďo starší a ségru nebo bráchu, je to fuk. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to mě těší, že ses zastavila;-)moooc zdravímV

1 0
možnosti
VF

Nejsem vejškrabek, mám mladšího bráchu, ale hrozilo, že budu sobec. Naštěstí nás rodiče vzorně dělili. Jen jedinkrát jsem dostala pomeranč navíc, byla jsem nemocná. Bráška má 70 let a dodnes to neví.;-):-) Neprozraď to.

1 0
možnosti
Foto

Už jdu lovit na netu;-DJitule práskačka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik