Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spadlo bradu bych měla za chvíli ztuhlou údivem. Hezké velikonoce. :-)

1 0
možnosti
VF

Pohodové Velikonoce Tobě i celé rodině.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je super a konečně něco i pozitivního. Krásné Velikonoce, já jako vždy pracovní. R^V

1 0
možnosti
Foto

Tak příjemnou službu a pozdravuj;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Mam rad potesujici zprávy, Jitko, tech neni nikdy dost. Hezke Velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

;-)R^ I já. Pohodu, klídek i tabáček přeji;-D

1 0
možnosti

Občas se zadaří. Není toho sice moc, ale i to je úspěch. Je pravda, že takové jednání udělá radost.

Tak pěkné velikonoce, Jíťo!

A dík za pozitivní blog.

1 0
možnosti
Foto

Maruš, i tobě přeji pohodu, které je třebaR^

1 0
možnosti
Foto

Teď na Velikonoce terminály nepadaly, ale v jeden ze dnů virového šílenství jo. A na infolince banky pro jistotu nebrali telefon.:-P

1 0
možnosti
Foto

Jen to nezakřikni, zítra je taky den:-P

0 0
možnosti
Foto

I16v43a39n 98M50a54r11e59k

10. 4. 2020 16:51

Nemám problémy u pokladen a pokud se nějaké objeví, vždy se dají ve slušnosti vyřešit. Třeba před vánocemi, jsem nakoupil ve Val.Klob. v marketu za 2 000 Kč.

Jel jsem s vozíkem k autu a zběžně prohlédl účtenku. Pokladna mi zaúčtovala místo jednoho kečupu za 49 Kč zrovna 10 kusů za 490 Kč. Vrátil jsem se s vozíkem k pokladně, vše se v pohodě vysvětlilo a peníze mi po vzájemných omluvách byly vráceny. Tehdy jsem i tak obdivoval prodavačky, že ten nákupní blázinec, snad ve zdraví přežily.

Jinak ale dnešní fronty před malými prodejnami mi vůbec nevadí, je to jako za starých časů, kdy se v nich poklábosilo o všem možném,

Tož tak Jitko, Veselé Velikonoce tobě a vlastně všem. R^ V

4 0
možnosti
Foto

Tobě taky přeji pohodu i celé valašské rodině!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tentokrát jsem tady, Jitko, nad tebou. Zůstaň skrčená, mohla bys na mě narazit hlavou R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ani se krčit nemusím, při mé výšce-nevýšce;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to je tak skvělá příhoda, že stojí za to, aby ses o ni s námi podělila. Je báječné vědět, že se lidi navzájem jen nešidí, ale že má v našem životě své místo i slušnost a třeba i úcta k zákazníkovi. R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že to pozitivno je potřeba postrkovat kupředu čím dál víc;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik