Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký záliby máš :-)

1 0
možnosti

V zahradě máme bzucici levandule. Těch včel na všech kericcich!! - protože fialovo máme v zahradě skoro jako na levandulových farmách. A když večer zalejvam, krásně se rozvoni. Ale radši bych, přiznám bez mučení, privonel k tomu pekáčku s masikem..., Jitule. Moc zdravím

1 0
možnosti
Foto

Pekáček opravdu voněl i chutnal, však tam byly kromě masa i houby a ty mají letos opravdu zase aroma, pro mě to nej nej! ahojky

0 0
možnosti

Ráda jsem Tě viděla;-). Četla jsem se zpožděním. Včera jsem se těšila se staršími vnučkami a pravnukem. Tebe jsem "potkala" až dnes.:-) Měj se hezky.

2 0
možnosti
Foto

Potkaly jsme se a to je hlavní, díkyR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Krasny, pohodovy fotoblog R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J47a52n 32Š96i90k

8. 7. 2020 8:08

Nádhera Jitko, cítím všechny vůně :-). Přeji hezký den

1 0
možnosti
Foto

A k tomu to bylo určeno;-) hezký den i Tobě.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to byl TEN výlet. Sympaticky fialový výlet. Umíš krásně vyhledat pohodu a navodit ji i ostatním!!! R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano, TO byl on;-) a dík za zastaveníR^

0 0
možnosti
Foto

Krásná pohoda, ještě fialové ovečky ;-D;-DHezke léto.

1 0
možnosti

Krásná levandulová pohoda R^

1 0
možnosti

Jitko, z toho blogu jde taková pohoda! A mám tušení, že taková jsi celá ty i tvá rodina. A to je nejvíc...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pohodička, to je nad všechny lákadla světa a nám stačí málo. Moc zdravím;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mávám a tleskám krásnému levandulovému létu, levandulím, letním tanečnicím a stále elegantní autorceV

1 0
možnosti
Foto

Olčo, moc zdravím a děkujíííí!;-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS