Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný blog...a ten meloun by teď bodl. ;-D Někde bych se posadila k těm koním a koukala, jak se honí ohradou.

1 0
možnosti
Foto

Pohoda je teď obzvláště potřeba!R^:-):-)

1 0
možnosti
MV

presne tak, Jitule, hlavne na pohodu! a to ty setsakra umis!!!!

1 0
možnosti
VN

Jitko, zdravím a děkuji za pohodový blog ... R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za pohodu. Tu je teď potřeba stále pěstovat. Sama neroste, zato plevel kolem ní bují. Díky :-))

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuju a zdravím ;-)R^ku Praze

1 0
možnosti
PL

Krásné, pohodové R^

1 0
možnosti
Foto

Jitule, suprový, necovidový blog:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Až jsem se lekla, jak jsem tam sama mezi covidy. Ach jo;-(

Zdravím a díky;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pěknej pan kocúr, a vlastně všechno.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to se Ti povedlo. Samé pohodové věci. Koně, houby, kočička, krásná zátiší... tohle holt umíš na podtrženou jedničku!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, tu podtrženou jedničku jsem dostala naposled ve škole, za písmo;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Jitko, prohlížel jsem si Vaše fotky s mladším synem. Říkal, že koníci jsou hezký, ale kočka je nejvíc. Stejná zrzavá chodí na návštěvu za našimi kocoury a kočkou. R^

1 0
možnosti
Foto

Davide, po prvním přečtení jsem se lekla, že s mým synem;-Dtak vidíte, co dokáže roztržitá seniorka. Jsem ráda, že se kočka líbí, proto jsem ji na té farmě vyfotila. V minulém blogu je ještě s černým kočičím kamarádem. Moc díky za návštěvuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik