Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to mám podobně, Jitko. Když vypnu to "bu bu bu" na telce a jdu něco dělat na zahradu, vyjde sluníčko a může bejt i zataženo. R^

1 0
možnosti
Foto

JItko, jsem rád, že ses dala i na cestu fotografickouR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem amatér už pár let a podzim k tomu focení přímo vybízí;-)

0 0
možnosti

Jako vždy potěcha oka a duše. Zdravím! R^:-)

Jen jsem panu Poláškovi podala vysvětlivky, aby si nepoškodil zrak.;-D

0 0
možnosti
Foto

Asi jste nepochopila co jsem níže napsal, ale co bych chtěl od starší dámy.

0 0
možnosti
Foto

Malý košíček nebo magahouby?;-)

1 0
možnosti
Foto

Milý blog, usmívala jsem se nad ním. Fotky super a povídaní ještě lepší. R^

3 0
možnosti
Foto

A to je dobře, milá Danko!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Když se zadaří, rodinka bedlí se objeví.

To úplně rve oči, protože rodinky bedel se objeví.

Ale jinak hezké.

1 1
možnosti
Foto

Jejda, no u nás na Moravě mluvíme všelijak, tak se omlouvám;-)ale myslím si, že to podstatné vyšlo najevo

0 0
možnosti
Foto

J36a61n 11Š58i70k

28. 10. 2020 20:38

Podzim je nejkrásnější období pro oko. Děkuji Jitko, za ty maličkosti, které umí pohladit a jsou tak moc potřeba. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzo a o tom to je, však sám víš. Já děkuji tobě za návštěvu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, vzala jsi to do ruky šikovně. Osvěžila jsi mě a potěšila. Barvičky jedna radost a nad bedlí rodinkou jsem vyloženě jásala. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Bedličky neměly chybu a na další se těším!;-)

0 0
možnosti
Foto

V lese není nikdy smutno. Ty muchomůrky se vyloženě smějí.;-)R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Smály se i na mě, proto jsem je zvěčnila;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS