Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky se na to kouká.:-):-):-)

1 0
možnosti

Poslušně hlásím, že mi to krásně provětralo mozek. Děkuji!

1 0
možnosti
Foto

Poslušně hlásím, že mě to moc potěšilo;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné vítání jara s mládím, Jitko... mám dotaz na zvířátko, olizované psíkem?? a zdravím, Irena.

1 0
možnosti
Foto

Psík je Fanynka a "adoptovala" si právě narozené jehně;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie, Jitko. Pěkný den - a veselé Velikonoce! R^:-)

1 0
možnosti

Jitko, jaro potěšilo, rozněžnilo ... kytičky, mláďata.... i to lidské....R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, příroda umí čarovat a ty s foťákem též. Ale nejlepší je stejně ten pidižvík (Tomík) s pidi sněhulákem. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomík si umí užívat nejen jaro;-)dík za zastaveníR^

1 0
možnosti
Foto

Krása, užívat naplno. :-)

1 0
možnosti

Krásné jaro R^, ale ta předpověď na Velikonoce?

1 0
možnosti
Foto

Něco prostě neovlivníme...bohužel:-)

0 0
možnosti

Babi, dívala ses dobře. Dnes už jsem viděla na zahrádce kominíčka (rehka) a u cesty několik fialek. Kos nesměle notuje a prošel keře borůvek, asi se díval, jaká bude úroda. Je jaro a svět je hezčí, tak jak na Tvých fotkách.:-)R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik