Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, pobavilo, na co všechno dokážeš vytvořit variace, i na jarní pořekadlo... V

1 0
možnosti
Foto

hezký mládí si měla :-)

2 0
možnosti
Foto

;-DHm já mám na "vrznutí" zcela jiné vzpomínky. Už jsem se lekla, že začneš jít do erotiky Jitule. Ó ty jedna šprýmařko. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, to já si nechám na osobní setkání;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, nereklamuj, aspoň si občas vrznešR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Njn, taky jsewm měl na mokru vrzající botky... vyřešil jsem to po chlapsku, nereklamoval, ale nosil jen za sucha :D;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, u mých nerozhoduje počasí, prostě si vržou do taktu;-D

0 0
možnosti

Ahoj, Jitko. Když už jsi začala tak trochu eroticky, přihřeju si polívčičku se svým pícháním. Ty tvoje boty vrzalky můžeš reklamovat, já si se svým pícháním v koleni můžu jít tak postěžovat na nádražní lampárnu. Připadám si jako Joffrey z Angeliky. Moje markýza mi koupila špeciální gel, jó, mažu se, ale vím, že na stáří eště nikdo žádnou mastičku nevymyslel. Přeju hezký dny.

1 0
možnosti
Foto

To mi povídej! Moje kolena dnes měla rušnou noc. Cítily totiž, že nám z Čech posíláte velikánskou změnu počasí. To byl koncert;-D

1 0
možnosti

Jitko, evokuje to myšlenky ... Studený odchov jsem také měla, boty vrzací taky... ale brzo to přestalo ...;-D

Ale vše přebil pan Pražák, tomu slovo vrzání úplně jiné myšlenky nahání... ;-D

Veselé jaro přeji .... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že v tom nejsem sama;-D

Copak Honza, ten má jasno hned;-D

Pěkné dny ti přejuR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, doporučuji vrzající kolenní kloub vyměnit. Nebolí a nevrže!

1 0
možnosti
Foto

To je nápad, díky za něj:-)R^

0 0
možnosti

Nojo to je tedy nepříjemný to vrzání, ale nevím jestli není horší když boty smrdí. Ano, stalo se když ještě byly tržnice venku a já si tam koupila tenisky...

Jištuko :-)

1 0
možnosti
Foto

I takovou obuv jsem vlastnila, byla to hrůza!;-)

0 0
možnosti

Jitko, co na tom, že - v kloubech praská;-( a občas lupe,

hlavně, že nám to pořád dupe

a proto - radujme se, veselme se

dokud nás země ještě nese...;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS