Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, krásný blog! Však víš, jak slyším bradla o nestejné výši žerdi, jdou na mě mdloby ještě teď. Míčové hry jsem milovala, ale gymnastiku jenom v televizi. Těm to jde báječně ;-D.

2 0
možnosti
Foto

J98a12n 19Š37i30k

4. 11. 2021 10:53

Poprvé na laně jsem vylezl až tehdy, když mě učitel tělocviku přetáhl přes pr..l ukazovátkem. Do té doby mi to nešlo. Myslím, že fyzické násilí v tělocviku výrazně motivuje i nás neohrabané :-) Hezký den Jitko

4 0
možnosti
Foto

Tělocvik byl pro mě noční můrou po celou dobu. Výmyk je u mě sprosté slovo a pokud nemá švédská bedna nic společného se švédským stolem, tak se k ní nepřiblížím.

4 0
možnosti
Foto

Jitko, tělocvik jsem nezavrhovala, i když jsem také nebyla 1*. Tak lepší dvojka. Mě zase děsila švédská bedna - přes tzv. kozu jsem skákala docela ráda. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, bedna byla moc velká na tak krátký moje nohy;-)

0 0
možnosti
Foto

Z téhle prolézačky, ale vyšší, jsem jednou sundavala dítě...;-( Jinak Tě chápu, o mé maturitě z tělocviku se mi ještě podnes zdává...;-D

1 0
možnosti

Tak plavání je záhadné. Skočila jsem do bazénu za vnučkama, podklouzly mně nohy (ve věku 78 let !), nemohla jsem se z vody vyhrabat, málem jsem se utopila ve 100 cm vody. Když jsem se chtěla potopit v moři, měla jsem opačný problém. Rukama, hrudníkem a hlavou potopená, ale zbytek ne a ne dostat dolů.To musel být pohled když na hladině plavalo jen moje pozadí! Sportu zdar!R^Rv;-)

2 0
možnosti
Foto

Ježíš, tělák, to byl horor.;-D

2 0
možnosti
Foto

A přitom jsi jak proutek!;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Nic si z toho nedělej, Jitko, mně se výmyk podařil jen jednou. Tělocvik byl tehdy hned ráno po nějaké bujaré oslavě naší maturitní třídy a moje tělo se asi ještě nedokázalo úplně kontrolovat.;-D

3 0
možnosti
Foto

Taky se mi jednou povedl. Byla jsem v takovém šoku, že jsem sletěla zpátky dolů.;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS