Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ireno, totéž pravidlo se týká i Českého Krumlova... přes kočičí hlavy neprojde nikdo na podpatcích bez vyvrtnutí kotníku :-))... a zdravím...

1 0
možnosti

Také moc pozdravuji svoji jmenovkyni do Českého Krumlova :-)

1 0
možnosti

Od zlínské babičky jsem často slýchávala - škrpále. Zdravím, Jituško, do Moravské Třebové;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, i tak tomu u nás rozumíme ;-) ahojkyR^

0 0
možnosti
Foto

Šufánek říkala i mamka, narodila se v Opavě. A její ségra nám říkávala, ať si pořádně umyjeme dupu;-D

2 0
možnosti
Foto

Coby rodačka z Moravské Třebové tvému článku dobře rozumím :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Škráby jsou skvělé slovo. :-)

1 0
možnosti

Já mám občas problém pochopit hanáčtino, ale miluju ju. Když kamarád vzpomínal na mládí na Hané, nařehtala jsem se, málem jsem si cvrkla. S.anda mosí byt, Jitko.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No, musí se víc zapojit všechny kontaktní orgány (uši, oči);-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, kdo jiný by tě měl provést po Praze než manželé Pražákovi. Za škráby R^.

2 0
možnosti
Foto

J48a49n 21P72r57a23ž87á51k

18. 11. 2021 16:47

R^Libočtivý článek, Jitko. Někdy je to i trochu podobné moje babička neříkala škrbály, ale škrpály. :-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, vše je správně, my Moraváci nejsme troškaři;-D

4 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji za všechna nevšední zvukomalebná slova!!!

A jinak máš pravdu. Jak nejsou boty pohodlné, je z výletu utrpení, o tanci nemluvě.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^ A znáš něco z mého slovníku?;-D

0 0
možnosti
Foto

;-)Určitě jsi věděla, o co jde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik