Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, zkušeností je neurékom, ale že by i záchody (haj....i) měly svátek, to jsem netušila. Sláva, zase jsem o něco moudřejší. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mají a jsou tam větší kuriozitky;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D Já se svým hyperaktivním močákem, jsem přesně věděla, že nebude řeč o šatech. ;-D Všude kde jedu mapuji první záchody. Manžel mi říká, že jsem průtokový ohřivač ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, chápu, že jsi měla potřebu ... o tom napsat. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, zvolila jsi skvělý název. Některým čtenářkám nebude evokovat hajzlíky, ale plesové šaty a kožešinové boa kolem krku;-D. Jenže i dáma s vlečkou si odskočit prostě musí, a tak těm hajzlíkům, i nám jejich uživatelům, přeji všechno nejlepší!R^

3 0
možnosti
VF

Miluji naše Slovácko, obdivuji kroje, ale neumíte si představit, jak je hrozné jít v těch 5-6 naškrobených sukních když "musíš". (Vlastní zkušenost ;-))

2 0
možnosti
Foto

důležitý je mít kam odkládat:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTyhle dny všeho možného mě baví. Na ZŠ kluci myslím soutěžili v dočůrání až na okýnko. Rodiče některých z nich pak museli jít malovat.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tato soutěž probíhala v obou kategoriích, mladšáci i staršáci;-D. Někdo na okýnko, někdo na strop! Holky měly smůlu;-D

2 0
možnosti
Foto

J58a59n 66P84r36a24ž49á12k

19. 11. 2021 16:26

R^Stejne to neni spravedlive, Jitko. My chlapi si muzeme "odlozit" v podstate kdekoli, nemame fronty na WC a navic si k tomu vetsinou ani nepotrebujeme sednout;-D

1 0
možnosti
Foto

Máte to lehčí, vlastně jako vše;-D

2 0
možnosti
VF

Čekala jsem módní rubriku plnou toalet, ale ty, co dnes slaví, jsou důležitější. Kulturu národa poznáš podle záchoda, ne podle oblečení.R^;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik