Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když se počátkem 80. let vláda ČSSR snažila odchod pracujících do důchodu z důvodů úspor poněkud oddálit, vznikla skupina "prduchů" (=pracujících důchodců). A každý, kdo se chtěl společensky významného úkolu prducha zhostit, musel splňovat dvě základní podmínky - "udržet tužku a moč!!" ;-)!!

1 0
možnosti
Foto

Obojí ještě zvládám-tužku, moč, dokonce i myš!;-DDíky za příspěvek;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DJak nemám bednu, ani nevím, na co je to reklama. Jestli na Teny nebo nějaký "zázrak", za který jsou seniorky ochotné dát poslední peníze z důchodu...

1 0
možnosti
Foto

J64a58n 73Š94i70k

15. 1. 2022 15:15

Ani Tvoje, ani moje, ale naše :-) Tož co už. Hezkou sobotu Jitko

1 0
možnosti
Foto

Užívej vnoučat, Jitko. A díky za pobavení.R^;-D;-D

1 0
možnosti
JV

Při hrách s vnoučaty a jejich "hláškami" mi hrozí nejen únik, ale i návaly. Návaly smíchu a před únikem mi pomůže rychle zkřížit nohy (zatím to stíhám) ;-D

3 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jano a díky za návštěvu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitu, krásně jsi to popsala, pobavila jsi mne hned po ránu (až teď komentuji), umíš krásně náladovky :-). Mmch. reklamy jsou důvod, proč než zapnu Tv (tak asi 1x max 2x týdně), zjišťuji, zda ji mám pustit. Zprávy v Tv od doby covidové už vůbec nesleduji. Měj se krásně, u nás od rána bohužel bez slunce...

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, až padne možnost si reklamy přetáčet asi si připlatím abych byl bez... Fajnovej víkend přeju :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad. Slunečný den ti přeji (jako je u nás);-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji za pobavení při ranní kávičce, už perex mě rozesmál. Reklamy jsou otravné, ale často čas využívám jako Ty - zapnout pračku, zalít kytky, utřít nádobí... Přeji hodně radosti s vnoučátky:-).

1 0
možnosti
Foto

Hlavně aby nám nic neuniklo;-D

1 0
možnosti
IL

I29v18a69n52a 43L32a24n44c17e

14. 1. 2022 23:29

Nesnasim reklamy. Porady si natocim a potom se divam bez unavujicich reklam.. Prvne babickou jsem byla ve 40 letech.

1 0
možnosti
Foto

Moje sestra taky a je to díky tomu, že právě do těch 40 nečekala na pana božského, jako je nyní v módě. Já jsem povila dcerku v mých 30 a teď v jejích 30 jsem babička čekatelka, která závidí a čeká a čeká. Že by tedy jako první přišel ten únik moči? No, uvidíme....

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik