Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

občanka je základ a knížková byla tuplem, teď ji máme plastovou.:-)

1 0
možnosti
Foto

To je blog podle mýho gusta. R^V

1 0
možnosti
Foto

Jo, tyhle blogy já moc ráda.:-)R^

A nominaci máš také ode mě, Jitko.

4 0
možnosti

Moc milý,Jitule. Čtu to v posteli a vůbec se mi z ní nechce. Nominaci ode mě máš nejen za dnešek. Fajnovou neděli přeju. Co vaříš?

3 0
možnosti
Foto

Marku, moc zdravím a děkujíí! Bytem voní uzený, takže zelíčko a bramborový knedlík. Měj pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

Být znovu patnáctileté tele, to už bych asi nechtěla. Takových pětadvacet (samozřejmě nemyslím výprask na holou) by mi stačilo.

Krásné vzpomínání, Jitko.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Však podotýkám, že jen na chvíli;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to je ale krásný blog!!! Dal mi vzpomenout na mých báječných patnáct a takřka totožné touhy. R^

3 0
možnosti
Foto

Krásný blog, Jitu:-)VR^ Náně je dnes 10, konečně se dočkala, strašně to prožívá: už je dospělá!;-D

5 0
možnosti
Foto

Tak přeji, aby byly i ty další desítky krásný!R^V

1 0
možnosti
Foto

18 byla větší meta.;-)

2 0
možnosti
Foto

KDEPAK, to už byli mazáci-přestárlí;-Da třicátníci už nad hrobem;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,63
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik