Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase unášející někam úplně jinam. Karma, JitkoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jj, na čundr s usárnou zásadně pod širák.... ale dnes už bych to neriskovala;-D

1 0
možnosti

Štěstí, že nám majitel jedné zahrady v Tatrách nedovolil postavit si tam stan. Poslal nás přenocovat do stodoly na voňavé seno. Ráno jsme na zahradě našli rozbité úly, mlsal tam medvěd. Mohli jsme být předkrm. Dávno již tomu, stalo se nám to v roce 1964.:-)

1 0
možnosti
Foto

To mám husinu Jíťo, krásné R^R^ Jo a nominuju Tě na Blogerku roku, strašně si to zasloužíš za krásné psaní i za to, jaká jsiV

2 0
možnosti
Foto

Jejda, tak to mám velkou radost!V

1 0
možnosti
Foto

Naposledy jsme stanovali před 3 lety. Stálo to za to.

2 0
možnosti

Jo první vandr s kamarády byl v pubertálním věku a jasně pod širákem kde jinde než v JČ, dodnes si vzpomínám na ty mraky komárů, tenkrát jsme přežili a později také, ale dnes již jen pod stan....;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^tvoje kolena už jsou legendární:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta ještě vejdou do dějin;-D

0 0
možnosti
Foto

Paráda k rannímu kafi...dik:-)

1 0
možnosti

I86v62a25n33a 98L55a54n46c45e

25. 5. 2022 23:56

Moje maminka ráda kempovala, ale já jsem byla raději pro tu postel. Hrozně jsem se bála pod stanem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik