Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Umí vyvolat i jiné neodolatelné touhy. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Patří pod Jaromíra.

1 0
možnosti
Foto

lék Oprymea má v letáku napsáno, že....může vyvolat neodolatelnou touhu nakupovat...a nekecám, přísahám:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ten si nechám předepsat, ale já mám nakupovací touhu i bez patáků;-D

0 0
možnosti
Foto

Rada k nezaplacení, Jitko... jen to vydržet:-))

1 0
možnosti
Foto

Jitko, příbalové letáky k lékům také pročítám, i když jejich kontraindikace mě někdy vyděsí. Zatím se mi ale nic zlého nestalo, i když mojí sousedce ano, to když lék, který jí kdysi lékař předepsal, byl v letáku přímo zakázán vzhledem k její jiné nemoci. Po jejím upozornění jí prášky okamžitě odebral. I to se stává). Zato číst si na IMTERNETU příznaky nějaké začínající nemoci a její důsledky. nebo nejhorší varianty, vyděsí vždycky. To opravdu raději nečíst -i když zvídavý člověk, jako jsem já, se tomu neubrání. :-/ Jitko. díky za zajímavý námět.

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc díky za příspěvek a přeji zdraví, a jen zdraví!R^:-)

0 0
možnosti

Příbalové letáky čtu od chvíle, kdy jsem skoro zkolabovala po tuctovém a volně dostupném léku na příznaky chřipky, který ovšem není vhodný při vyšším tlaku.

1 0
možnosti
Foto

Tak není nad zkušenost, děkuji za příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

Jen aby se nám to holka nevymstilo;-)

1 0
možnosti
Foto

A víš jak mě zaskočilo, když se známý a častý nežádoucí účinek objevil i u mě?;-D

1 0
možnosti
Foto

No páni!!! tos mě teda dostala, já ten leták ihned vytáhnu z koše;-DA já ti tak uvěřila!R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Já to čtu jen v letu, naštěstí toho moc neberu ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik