Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to, že mi tento blog uniknul. ;-DR^

1 0
možnosti
MV

Prostě stabajzny! Moc zdravím, Jitule.

2 0
možnosti
Foto

R^kde ty všude nepostáváš místo abys byla na vyhlášní:-)

2 0
možnosti
Foto

Bez tebe by to nebylo ono;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to je nádherný blogR^. Jsem moc ráda, že se Ti koncert líbil a u Tvé amatérské role povětrné ženštiny jsem se smála nahlas!!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

A o ten smích mi šlo, Zdeni měj seR^

0 0
možnosti
OU
Foto

Díky za příspěvek, není nad to, když je všude bezpečno;-)

0 0
možnosti
Foto

Teda Jitko, tohle bych do Tebe fakt neřekl;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No vidíš a tak dlouho mě znáš;-D

1 0
možnosti
IB

Koncert jste si užili, super zážitekR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS