Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Máš "recht"- zdravím Tě a beru si ponaučení... nějak se flákám...;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitule, jsi velmi mladá babičkaR^ Já to mám ke stovce mnohem blíž...

1 0
možnosti
Foto

Jirko, díky za rozumná slova. Máš pravdu, politika je je ošemetná věc a sdělit upřímně svůj vlastní názor jse stává rozbuškou. Politika rozděluje lidi, je lépe se jí vyhnout. A bulvár je "fuj", pídí se po tom nejhorším, co v člověku může být. Noviny nečíst, zprávy neposlouchat, s lidmi se o ožehavých problémech dneška, nebavit je také řešení. (Jako pštros strkat hlavu do písku?) Nemžeme přece žít č každý ve své bublině a o okolí se nezajímat. Žijeme ve společnost lidí, s kterými nás pojí určitá pravidla a zájmy, nejsme poustevníci. Jitko, souhlasím s tebou, se i když jsem jiná, občas se ozvu, když mi to nedá. Faleš a pokrytectví nesnáším. A když napíši, co si myslím, slíznu si to. Za pravdu se nechválí, ale trestá. Ona sice časem zvítězí, ale někdy to trvá... (A vnoučata? Ty malé babičku sice milují, ale jakmile vyrostou mají svoji pravdu - a ta je často jiná, než ta naše).

1 0
možnosti
Foto

Opr.. Jitko, souhlasím s tebou, i když jsem jiná občas se ozvu, když mi to nedá. Faleš a pokrytectví nesnáším. Díky. ;-)

1 0
možnosti
IB

Pěkně napsánoR^, užívej, Jituško, léta i bez zviditelnění;-D

1 0
možnosti
MV

...a já se teď povaluju v mojí posteli u mámy na chalupě. A je mi buřt, co se děje jinde. Za chvíli slezu dolu na snídani. Čaj s citronem a škvarkovy máminy placky. Prázdniny! Tebe moc zdravím, Jitule.

4 0
možnosti
IL

I67v81a35n96a 21L85a32n87c41e

14. 7. 2022 11:31

To vypadá opravdu jako prázdniny, na které si pamatuji z dětství:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Na zprávy nekoukám a na ČT už několik let, nelze na to koukat a bohužel musím hradit koncesionářský poplatek.

Jo borůvky, za mlada se zavelelo a šlo se na ně, vedro, komáři a hrníček se plnil pomalu. Tak raději v sobotu zajedu na borůvčí farmu..;-D

3 0
možnosti
Foto

S borůvkama jsem to měla stejně. Jen než se došlo do dalekého lesa, už jsme byli schváceni a plnit kýble i s kopečkem, na to raději nevzpomínat. Teď mám les za humny a možná půjdu jen tak na litr;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Proboha, v borůvčí ne, Jitko, to se prý strašně blbě pere. Radši to klasický seno voňavý;-)

2 0
možnosti
PK

No ale zase na druhou stranu jsou prý se zelím dobří oponenti proti cukrovce...;-D

1 0
možnosti
Foto

No, Zuzana Bubílková, holka boubelatá, to fakt pobavilo;-D. KarmaR^

2 0
možnosti
Foto

;-D To víš, já to beru po našem, na Moravě to tak máme. "holky zlatý boubelatý";-)

1 0
možnosti
VF

Jitko, já si tak potichoučku říkám - ještě necelý rok a i v osmdesáti mě snad budou vnučky a pravnuci vidět. Jsem ráda, že tady píšeš. Také se raději vyhýbám přemíře zpráv a politice tady v diskusích. Občas to nevydržím a trochu si rýpnu. S Tebou, jak jsem už dřív psala, se pohodově plká. Ty celébrity to nemají jednoduché, ale "dnes už mají, to co chtěly". Tak ať jsme doma vidět!:-)

2 0
možnosti
Foto

Věro, jsem ráda, že i ty to bereš s nadhledem. A moc děkuji;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 24,04
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik