Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No lidi jsou vynalézaví. Třeba to jednou najdeš na lístků nápojů za nehoráznou cenu.;-D

1 0
možnosti

Někdo do sklenky se šampaňským jahody druhej maliny, další brusinky a teď slimáky... Netuším, jak to chutná, ale klouzat to musí. O tom žádná. Zdravím z Hluboké, Jitule a přeju fajnovej srpen.

2 0
možnosti
Foto

To víš, já musím mít vždycky něco extra. Príma dny, Marku.

0 0
možnosti
Foto

U slimáka jsem málem vrhla, s Františkem jsem si vzpomněla na dotaz položený jedné laborantce, jestli není už trochu pozdě.;-D Chodila ho hladit pro všechny, kterým se nevedlo...

1 0
možnosti
Foto

Však já málem taky;-Dto víš, jahůdka je jahůdka!

1 0
možnosti

Ve Fr. Lázních jsem byla měsíc na léčení, Františka jsem nikdy hladit nechodila, leč on by mi stejně nepomohl. A také jsem byla v letech, že už jsem žádné dítě nechtěla, takže proč ho zlobit?

1 0
možnosti
Foto

Přežila jste a to je nejdůležitější! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

;-D to je moje huba, tam šampáňo má taky přístup...

1 0
možnosti
Foto

;-D

Někdo si tam dává jahodu. Slimák je nová ingredience?;-D

Frantu jsem hladila také, ještě jako svobodná.:-)

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že jahoda je určitě lepší;-D

1 0
možnosti
Foto

jakože se ho hladila taky? 8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, vždycky hladím a to na dvou místech;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná historka.....a František mi připomenul několikatery Literárky , ale to jsem ještě býval mladý a nadějný autor.... Dneska už jsem jenom nadějný ;-D

1 0
možnosti
Foto

A teď si představ, že zatím co byla moje maminka ve Františkových Lázních, tak já doma počala s velkým Františkem našeho prvního syna-Františka;-D To už je prostě moje povinnost, toho bájného pokaždé navštívit a pohladit.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 24,04
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik