Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Ten první den ve škole ještě ušel, ale pak mě paní učitelka v 7.45 vytahovala z úzké škvíry mezi zídkami a násilím vlekla do školy. ;-€ Později jsem zdokonalovala úkryty. Časem ale řekla, že jsem jednooká královna mezi slepými, což mě uklidnilo a chodila jsem do školy dobrovolně. Výsledek školní docházky? Moji synové měli chápavou matku.;-)

1 0
možnosti
Foto

Bezva vzpomínání Jitko... ať nás ještě dlouho nic než zapomenutá svačina nepotká...

1 0
možnosti
Foto

tak šup šup, žádný odmlouvání:-)

1 0
možnosti
Foto

Já už budu hodná, dědečku;-D

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem vzpomínal na to, co bych vzkázal některým svým učitelkám. Většině z nich asi jen: „To čumíš, co?“ ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

J42a68n 80Š93i94k

2. 9. 2022 7:01

Tak jsem si říkal, kolik dnes najdu hezkých nepolitických článků k zahájení školního roku. Tys snad jediná mě nezklamala a potěšila!!! Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Honzo, potěšení je i na mé straně;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^milé vzpomínky, Jitko.

1 0
možnosti
IB

Retro aktovka - připomněla mi moje školní léta, děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Na prvním (a posledním) dnu školního roku bylo nejhorší, že se muselo vstávat a pak jsme byli v devět doma.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 24,04
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik