Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Díky šetrnosti a skorostejným radám Tvého i mého tatínka jsem spokojená i s nevysokým důchodem. A co víc - jedna z vnuček (12 let) nedávno počítala, jak si z drobných našetří na dražší věc. Jitko, dík, sláva a chvála našim rodičům!V

1 0
možnosti
Foto

Šetřící rady typu nekupovat co nesníme, nejezdit jak závodník, nedávat si denně kafe ve Starbaxu... muliju.:-P

Na zhasínání byl expert můj tatík, zhasnul mi vždycky v pokoji, když jsem šla čůrat. Bohužel jsme už v devadesátkách měli zářivky, které se nesměly půl hodiny znovu nasvítit, aby se jim neukrátila životnost. Takže věčně tma a do které místnosti se teda může???

1 0
možnosti
Foto

Já si zapálím svíčku v koupelně, když chci relaxovat. A v zimě mi hoří skoro pořád, protože používám vonné oleje do vody. Mě to míjí zcela. V každém případě je výzva k nadhledu potřeba, svetry mám jen společenské, ajaj. Tobě karma, Jitko:-)

3 0
možnosti
Foto

Relaxuj a vypaluj svíčky, je to fajn. Ahojky;-)

1 0
možnosti

Na svíčky se vykašlete. Dá se koupit LED světýlko na baterky, které ve tmě reaguje na pohyb a rozsvítí se, kdy potřebujete. Já mám jedno takové na WC a od té doby co ho používám, nemusím na WC rozsvěcet (rožínat:-)). Akorát když mi to čurání trvá moc dlouho, světlo chcípne a já musím při výkonu vykopnout levou nohou, abych ho znovu aktivoval.:-)

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že mám i veškeré technické vymoženosti, už proto, že mám doma elektrikáře, ale znáte to přísloví o kovářově kobyle. Svíčky jsou pak jistota;-D Rozesmál jste mě s vaší WC příhodou a o ten humor mi šlo především. Mějte se pěkně a ať vám rožínání šlapeR^

1 0
možnosti
IL

I94v59a60n60a 75L93a47n20c88e

10. 11. 2022 12:51

Moje babička také říkávala: roužni:-)

1 0
možnosti
Foto

Já chodím v noci potmě, páč mi svítí z ulice:-)

2 0
možnosti

Takže nechodíte potmě.;-D

1 0
možnosti
Foto

Učím se chodit po tmě jako slepec...

1 0
možnosti
Foto

Takže vítej na očním;-D

0 0
možnosti
Foto

No jo, kdo prý šetří, má za tři. "Za koho? Za tři mravence?" Ptal se malý Kája v knížce Kája MaříK. Jo, pokud by to bylo za tři mravence, to by za to naše šetření vůbec nestálo ani za zlámaný groš. Ovšem kdyby to bylo za tři poslance- to by byla jiná. Kór, když ti naši zastupitelé v PS chtějí si zase přidávat. :-/

1 0
možnosti
Foto

Opr,: Ovšem kdyby to bylo za tři poslance- to by byla jiná. Kór, když si ti naši zastupitelé v PS chtějí zase přidávat. :-/ Ď.

0 0
možnosti
ŠM

když v noci cestuju na místnůstku,tak s baterkou...;-)

1 0
možnosti
Foto

Jako v detektivce, úplně to vidím;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik