Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli je Ježíšek to, co propojuje lidi na i na velkou dálku..., tak na něj taky věřím.VVR^

4 0
možnosti
Foto

Ježíšek se neschovává na půdě, lítá vzduchem a projde i s dárkama zavřeným oknem.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ještěže to vím, za týden budu ve střehu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pro mne nejkrásnější blog. Také mi maminka pletla svetr byl takový žíhaný s knoflíky. Milovala jsem ho protože ho mamka pletla jenom pro mě. Možná, že tehdy udělala i ten tvůj svetřík Jituško. VVVVVVVVV

1 0
možnosti
Foto

Ano, byl žíhaný a krásnýV Děkuju DankoR^

0 0
možnosti
IB

Jituš, posílám karmuR^ a přeji krásné Vánoce celé Tvé rodiněV

0 0
možnosti
Foto

Děkuju a přeji to saméR^

0 0
možnosti
Foto

VR^I ja otváram na Štedrý deň oblok, dávam kaprie šupiny pod obrus, hádžem orechy do kútov, a robím spolustolujúcim medové krížiky na čelo :-):-)

3 0
možnosti
Foto

A pod talíř penízky, aby byla hojnost po celý rok. Děkuju JankoV

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik