Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásný článek to je. Super VR^R^R^

0 0
možnosti

Taky jsem si vzala z útulku rozkošného malinkého kocourka, všichni mysleli, že je ještě kotě. Ale nebyl a byl hodně nemocný. Měla jsem ho jen rok, ale aspoň jsem mu zpříjemnila poslední část života. Věřím, že Tygraňa se z toho vylíže úspěšněji. Moc to paničce i kočičce přeji.

1 0
možnosti
Foto

;-)R^ Děkuji a vyřídím to oběma.

0 0
možnosti
Foto

U nás sa hovorí, že dobrého moc nebývaVje nádhernáR^:-)

1 0
možnosti
MV

krasnej zacatek novyho roku, Jitule! moc krasnej

1 0
možnosti
Foto

Bravo, chválím:-) tak ať se holce daří...pravě mi to mnoukla Elizabet Jandlová, co mi kouká před rameno:-)

3 0
možnosti
Foto

Kterak se potkaly dvě malé kočky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Příběh i kočička jsou skuteční, ale ne moje. Já ho jen na přání sepsala.;-)

1 0
možnosti
LI

Láska je láska, to já znám, když jsme si přijeli obhlídnout štěňátka, tak jedno se ke mě přibatolilo a začalo mi žužlat tkaničku od tenisek. Vzala jsem ho do náruče a ono mi několikrát olízlo nos, šťastně vzdychlo a usnulo. A hned bylo před těmi 30-ti lety moje. Už15 let je ale někde tam nahoře a běhá po duhovém mostě a dívá se na nás. S láskou.

1 0
možnosti
Foto

Kočinka je rozkošná a věřím, že jí bude každým dnem lépe a lépe.

1 0
možnosti
VF

Už jsem to psala, když se u Tebe objevily dvě černé kočičky, opakuju to znova. Každé zvířecí mimino pozná, kam má přijít - k Jitce!V

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik