Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc milé-já strašně ráda zpívala ve sklepě pod stodolou, tam to znělo přímo božsky a pak v kostele, kde jsme s kamarádkou recitovaly a dvojhlasně předzpívávaly. Pak jsem zpívávala dětem v autě a pak už ne. Až teď s vnučkou to znovu zkouším. Když se mi opře o kolena:"Babí pívej"-jsem úplně mimo...

1 0
možnosti
Foto

Pamatuji nedá se zapomenout na dvůr s udusanou hlínou, vonící králíky a houpačka.

1 0
možnosti
Foto

Někdy bychom si mohli zazpívat, třeba po rumu:-)

3 0
možnosti
Foto

:-)VR^

Jitko, mám to stejně, jako Martin. Zpívám si ráda, nejvíce v autě, ale musím být sama, jinak by se to dalo považovat za zbraň hromadného ničení.;-D

Moc pěkný blog.

1 0
možnosti

Také se u nás zpívalo, já už jsem dětem nezpívala. Zpívaly jsme také na výletech od podniku. V autobusu a večer vhospodě. ;-) R^ .

1 0
možnosti
Foto

Jasné, u nás se též zpívalo, když jsem byl ještě relativně malý. A protože můj zpěv je jeden z posledních prostředků, který zatím nebyl použit na vězně v Guantánamu, zpívám si pouze v sebeobraně.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Ty prostě nikdy nezklameš!

0 0
možnosti

I76v58a18n96a 58L92a97n21c36e

31. 1. 2023 23:30

Babička vždycky říkávala, když mi je smutno, tak si zpívám:-)VR^

1 0
možnosti

Ahoj Jitko. Sedím nahoře u počítače, žena dole v obýváku u telky s vnučkama na gauči s přilepenýma pohledema do displejů mobilů. Ze všech nás sálá "pozor, nerušit!!" Tak to dnes je, vzájemnost samozřejmě trpí, ale co s tím. Byly časy, když jim žena k postýlkám chodila číst pohádky. Všechno má svůj čas, tahle etapa u nás už skončila. Ty máš, esli to dobře odhaduju, eště šanci, užij si jí.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, užívám, kéž by dlouho!;-)R^

0 0
možnosti

Zpívající babička - co víc si přát;-)V

3 0
možnosti
Foto

Jitko, s českou písní na rtu, poznala jsi Helenu i Martu. R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS