Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)děláš mi chutě, opětR^

1 0
možnosti
Foto

Tak třeba doma zelí šlapeme dodnes a drhneme v hospodě:-)

1 0
možnosti
Foto

Drhnete půllitrama?;-D Zelí je nejlepší prevence (a slivovička):-P

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, tohle mi nedelej, vzdyt jsem jeste nesnidal:-P

1 0
možnosti
Foto

Copak tady, ale u Filipa slintám;-D

1 0
možnosti
VF

Vzpomínky jsou dárek od pána Boha. To je ve vyšším věku nejkrásnější (- píši o sobě) !;-)

2 0
možnosti
Foto

Věro, máš pravdu.;-) platí to i u mně.

1 0
možnosti
Foto

:-) milé vzpomínky Jituško a super fotky. R^

1 0
možnosti
IB

Krásná zasněžená nostalgie s chutnou "třešinkou"na závěrR^

1 0
možnosti
Foto

Jako od maminky/babičky to nikdy nebude. Chybí ta láska, se kterou ňamku tvořily...

1 0
možnosti
Foto

Jitko, z tvého blogu dýchá nostalgie. V A uzený tu zimu nepřežije. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik