Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teprve se na to chystám.:-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Teď abych napsal o tom, jak jsem si užil zákrok na urologické koze pod dohledem pani doktorky a dvou mladých asistentek:-)

2 0
možnosti
Foto

Už se těším, sem s tím!;-)

0 0
možnosti
VF

Jitko, máš pravdu. R^ Paní gynekoložka kdysi pravila: no, není to hmmmm jaksi, že, víte ? ? ... bla bla, ale doporučuji časté kontroly. Tak dejte všechno pryč, odvětila jsem. Udělala jsem dobře. V květnu pro změnu jdu na kontrolní mamo. Loni "něco" našli, opakovaně nezjistili "co", ale hlídají "to".

Vždycky to nemusí být k pláči, milé ženy!:-)

2 0
možnosti
Foto

Květen je brzy, a dopadne to dobře;-)R^

1 0
možnosti
JS

Pěkné :-) Děkuji za připomenutí, že se mám objednat, už se mě to od letošního roku týká...

1 0
možnosti
Foto

Jitko, máš pravdu. Je třeba brát i nepříjemné věci s nadhledem - a s úsměvem "Strach má velké oči". Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc díky za reakciR^

0 0
možnosti
VF

Není to jen výsada žen. Jednou mne moje lékařka poslala také na mamograf. Seděl jsem tam jediný muž a bylo zajímavé sledovat pohledy všech dam, pro které jsem byl krajně podezřelý. Možná o tom také jednou napíšu.

Přežil jsem to, ýsledky byly v normálu a totéž přeji všem, kdo tam občas zavítají.

2 0
možnosti
Foto

Vlastíku, moc děkuji za příspěvek a budu se těšit na váš blog:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Větrník, to je ono, Jitko. Doufám, že nechybělo ani kafe:-PR^

1 0
možnosti
Foto

Bylo, vše pěkně popořádku a navíc jako bonus svetřík:-P;-D

1 0
možnosti
IB

Jituško, děkuji za pěkné čteníR^ a mít úsměv na rtech - kolikrát velmi těžké.

1 0
možnosti
Foto

Moc dobře vím, jak je to těžké, už proto jsem chtěla aspoň trošičku odlehčit. Zdravím a přeji pěkný víkendR^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik