Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V noci o jídle, jojo, to je nebezpečné. Lednice už se třese. Ale pokec musí být.😁

1 0
možnosti
Foto

R^Smažák a hranolky v restauraci jednou za rok stačí. Ale doma děláme často se zemáky. ;-D A babinec u nás na dědině funguje také, jenom jsem zatím do něho nedorostla. :-)

1 0
možnosti
Foto

To ani nemusíš být duchna;-D

0 0
možnosti

Určitě bych nespala, kdybych ten smažák snědla:-(

1 0
možnosti
Foto

Taky si ho večer raději nedávám.:-)

1 0
možnosti
Foto

Smažák mňam, ale ne s hranolkama;-D

1 0
možnosti
Foto

S amerikama je lepší.;-D

1 0
možnosti
Foto

Čtvrtky jsou frekventovaný, my zase chodíme na mariáš.:-)

2 0
možnosti
Foto

Podle čtvrtků poznám, jak ten čas letí;-D

2 0
možnosti
Foto

Smažák? Dnes téměř české národní jídlo, namísto vepřo, knedlo zelo. Smažím je kvůli manželovi, on smažák miluje. Já zase smažené žampiony s tatarkou. Jitko, díky za milé vyprávění o babinci, my se s kamarádkami scházíme po telefonu. bydlí daleko. :-/ A špatně usínám kvůli jiným celebritám než kuchaři Polrajtovi. (To když se vydržím koukat na Uk). Ach jo... Krásné a veselé Velikonoce Ti přeji.. R^V

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky přeji pěkné svátky a díky za příspěvek;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělý babinec i Tvé vyprávění, Jitko :-) Ovšem zmínka o smažáku mě dost znepokojila. Jdu omrknout obsah lednice!;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Jitko, zdravím Tebe i ostatní duchničky!!! Díky Tvému milému vyprávění jsem si vzpomněla na nejlepší a největší smažák, který jsem kdy jedla. Bylo to na Špindlerově boudě a byl fantastický!!! :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Duchny jsou měkoučké a příjemně hřejou. Jitko, vždyť je to lichotka jako žádná jiná:-)

5 0
možnosti
Foto

I já to tak beru a moje představa je stejná. Ale teď mě napadá, jak by to bylo v mužském rodě;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS