Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Daná tchyně byla až moc "praktická".

DěkujiR^.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Jak se začne mluvit o porodech, e to nejmíň na dvě hodiny.;-D

1 0
možnosti

I51v92a89n43a 22L39a75n36c42e

18. 4. 2023 11:33

Byla to nádherná věta od tchýně;-D Tchýně se prostě nezapřou;-D Zabijaček jsem jako dítě prošla mnoho, jakmile tekla krev, tak jsem zdrhala a míchat jsem jí nemohla, protože se mi u toho zvedal žaludek. Bylo zvláštní, že potom krvavou tlačenku jsem klidně jedla, ale krvavou polévku bych si nikdy nedala.

1 0
možnosti
Foto

Jitko ženy jsou obecně větší hrdinky než my.... Jasným důkazem je fakt, že si to nechceme přiznat ;-D

1 0
možnosti
Foto

O porodech toho moc nevím a co se týče vojny, už jsem všechno zapomněl:-)

1 0
možnosti
Foto

To chce pilulky, Jaromíre;-D

0 0
možnosti
Foto

Zabijačka prekažená porodem, to nevymyslíš!😆😆😆

2 0
možnosti

krasny, Jitule! pribehy, pribehy, pribehy

o tom je celej nas zivot

moc zdravim

3 0
možnosti
Foto

Marku, moc díky a taky zdravím!

0 0
možnosti
Foto

Jo to byly zážitky... a dnes ? Děti si vymýšlí stále příchod na svět ve chvílích, kdy se to zrovna moc nehodí.😅

4 0
možnosti
Foto

Jitko, báječný blog, moc jsi mě pobavila!!! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik