Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK
Foto

Jak tak pozoruji kolem, tlak lítá kde komu, zrovna tak cholesterol a cukr. Chce to hlavně klid a mít to v paži.

PS.: Nějak mi tu v nové úpravě diskuzí chybí smějící se smajlík :-))). Kampak asi zmizel?

1 0
možnosti
Foto

A pak se nám nemá zvednout tlak, ze všech těch úprav, že?😀 Štěpánko, moc díky za zastavení

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ať ti srdce plesá pro radosti prosté, tlak i nadále klesá a čtenost i karma roste.

2 0
možnosti
Foto

Já mám v ordinaci pravidelně tlak vyšší , doma ho změříme, za hodinu je to úplně jinak, a to mám ordinací pět min. od domu.:-))

1 0
možnosti
MV

...jooo vycurani lidi...

Moc zdravím, Jitule a krásnej majovej čtvrtek přeju.

1 0
možnosti
Foto

A já tobě pohodové dny.

0 0
možnosti
IL

I59v60a45n79a 78L73a37n83c88e

11. 5. 2023 10:50

Tlak dokáže být nevyzpytatelný prevít

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitulí, dnes jsem po dlouhé době na blogu, nějak nestíhám, furt v luftu s čokoládama Ale chtěla jsem Tě nominovat na Vypravěče roku, protože ač moc nestíhám číst, natož psát do diskuzí, tak mám mooooc ráda tvoje vyprávění Měj se stále krásně kočo, na Fb Tě sleduju a je to jako sledovat pohádku!!!

1 0
možnosti
Foto

A koukám, že když to otevřu podruhé, jde nominovat ještě jednou na Blogerku Tak to tam máš taky A už se na Tebe těším moooc na srazu

1 0
možnosti
Foto

kdyby jen vyčurat nominace jistá

1 0
možnosti
Foto

nejen že jsem se po ránu zasmála, ale navíc jsem tě nominovala

1 0
možnosti
Foto

Tak to byl účel! Moc díky za nominaci, opětuji

0 0
možnosti
Foto

Ale i v návodu píšou, že se máš vyčůrat. Podle mě je to myšlené tak, že se ti nemá akutně chtít (protože stres, a tak).

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, přece jen jsem nekecala😀👍

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik