Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moje vlastní žebra to ještě nepocítila, ale vybavila se mi teď jedna naše pacientka. Přišly jsme na vizitu a ona ležela na lůžku ve velmi zvláštní poloze a měla takový neurčitý pohled. Nedokázala jsem identifikovat, jestli je soustředěná a nebo jestli se naopak nachází v jiném časoprostoru. Přistoupila jsem k ní a říkám: "Paní Věro, vy vypadáte jako že meditujete." Ona se na mě podívala takovým útrpným pohledem a z plných sil zašeptala: "To ta moje žebra, sestřičko."

0 0
možnosti
Foto

Koniec dobrý, všetko dobré. Bolesť rebier je hrozná, bolí každý pohyb.

1 0
možnosti
Foto

Ještě to dobře dopadlo, Jituško.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ale na srazu jsi vypadala jakože cajk! Seš statečná holka

3 0
možnosti
Foto

Jitko, kolize trvá oment, ale její následky celý měsíc. Tak to už bývá - "patrnosti není nikdy dosti." (Jo, včera jsem se při vaření řízla o nově nabroušený nůž (2x). Naštěstí jen málo). Brzy se dej do kupy.

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, trvá to hodně dlouho. A já se zase včera spálila o troubu, to jsme ale šikulky, co?

0 0
možnosti
Foto

Jejda, dej se co nejdřív do kupy....

2 0
možnosti
Foto

Jen jestli sis drbátkem nerozjebala záda

3 0
možnosti
Foto

Zvladla jsi to, ať už to konečně neboli . Vím, co to je, když se ani skoro nemůžeš napít

1 0
možnosti
Foto

Ale já si tě představit umím. Tu hruškovici jsi nalévala celkem profesionálně.

4 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik