Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J26a19n 33Š18i70k

10. 6. 2023 21:14

Krásné...A ten větrník nakonec je nejkrásnější. Tím sis ode mě vysloužila ocenění za nejlepší blog dne!!! Hezký večer Jitko

1 0
možnosti
Foto

Díky za poctu a přeji krásnou neděli se vším, co k ní patří

0 0
možnosti

Diky,díky díky za kytičky i za ty malé capartíky ... .......

1 0
možnosti
Foto

Caparty nebylo možný odchytit tak, abych je mohla vyfotit. Jedině trampoška to jistila. A co teprv až jich bude pět! Vlasto, krásnou neděli přeju

0 0
možnosti
Foto

Díky Vám aspoň konečně vím, co je to kalina.

"Na Šumavě je dolina a v tý dolině kalina..." byla to oblíbená tklivá písnička mého dědy.

1 0
možnosti
Foto

...vyletěl z hory bílý pták, proč jsi má milá smutná tak...Ano, ano, tuhle a jiné písničky jsme zpívali s maminkou a nebo na houpačce. Jen při písničce Olivo, olivo...mi bylo tak špatně, že si to pamatuju dodnes

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za zprostředkování radosti ze života, Jitko. A ten větrník, tomu také málokdy odolám. Jdu si také najít nějakou radost a vy mějte krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

To ty úžasné radosti těchto dní. Když je vidíš, tak je štěstí. Hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Radovat se z maličkostí často považuji za jeden ze základů spokojeného života, kajícně přiznávám, že toto mistroství stále neovládám :-))))). Karma, Jitíku.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc jsi mě potěšila, jedna fotka krásnější než druhá a třetí a... větrník ve finále? Moje chuťové buňky si teď se mnou dělají, co chtějí.

1 0
možnosti
Foto

Trochu jsem podráždila, to mi je jasné

1 0
možnosti
Foto

Pěkně rozkveteno koukám.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS