Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moc hezké zážitky. A přežili jste.😅👍

1 0
možnosti
IL

I61v31a50n14a 84L31a77n41c69e

10. 7. 2023 13:10

Léto, léto a prázdniny

1 0
možnosti
Foto

Jituš, krásná vzpomínka, pobavila. Navíc se mi objevily, dávno ztracené moje vzpomínky.

1 0
možnosti
VN

Moc príma vzpomínání... My jsme měly u babičky rybník, no rybníček... a ten byl pro husy, kachny a pro koně... No a my děti jsme tam občas taky vlezly ...

2 0
možnosti
Foto

Docela si to dovedu představit

0 0
možnosti
ZK

Jitko opět trefa. Taky jsme se u nás na Brůdku pokoušeli opustit všední dny v neckách, ale ty byly tak vratký, že to prostě nešlo. Vy na Třebůvce jste byli asi šikovnější, nebo jste měli lepší necky. Po dlouhejch létech mám jinou zkušenost. S vnučkou jsme vyrazili kajakem na Berounku. Všechno šlo dobře, jenže dědkovo nohy v podpalubí laminátky tak zcepeněly, že já z toho šífu nedokázal vylézt. Hezký léto přeju.

1 0
možnosti
Foto

To seš stejně dobrej, žes tam vůbec vlezlPěkné dny ti přeju!

0 0
možnosti
IB

Jituško, nádherný vzpomínkový blog a tak krásně napsaný, děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, Koukal koukal jakou měl kliku. U vás teče Třebůvka, u nás Třebovka.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, zase krásně vzpomínkový blog, takový osvobozující, protože dneska to mají děti nějak moc organizované . Až je mi líto, že jsem jako malá takovou vodu poblíž neměla.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, špinavá, ale byla!

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik