Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jaj aj ja veru, som mala poodierané kolená

1 0
možnosti
Foto

Jitko, odřená kolena jsem měla věčně. Zajímavé je, že jedno víc, to pravé. A protože jsem na něj padala i ve chvíli, kdy se první zranění ještě nezahojilo, tak jsem byla snad celé léto nedohojená. A koleno si to zapamatovalo a vytrestalo mě. Mám na něm dodnes takovou světlejší prohlubeninku. Občas se na ni podívám a vzpomenu si na dětství. Bylo moc fajn.

1 0
možnosti

Nebylo jediného roku v mém dětství, abych neměl odřená kolena...

1 0
možnosti
Foto

J12a88n 40Š33i13k

6. 8. 2023 17:02

Odřená kolena jsou vlastně fajn. Akorát je špatné, když je v nich škvára. Měj se fajn, Jitko

1 0
možnosti
Foto

Škváru ne, v žádným případě! Pěkný zbytek víkendu

0 0
možnosti
Foto

Moc milý blog, Jituško.

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, to je čím dál složitější... Bez plenek, zavázat si sama boty (znám expertku, která si to dohodla a kuchařkou a mašli neudělala snad do deseti let), a teď ještě odřený kolena. Ještě, že do školky už chodit nebudu.😆

1 0
možnosti
Foto

Ještě že jsou dneska suchý zipy

1 0
možnosti
Foto

Krásné

Já odřený kolena nemívala, ale zase jsem zdrhala. Chodila jsem do školky asi 300 metrů od našeho bydliště a dneska by to neprošlo, ale často jsem došla domů sama, bez doprovodu. To, když se brácha, který mě měl vyzvedávat, opozdil.😀

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme byly dvě! A právě že to bylo tak blízko, to mě vadilo. Dnes by to neprošlo, chudáci učitelky i rodiče

1 0
možnosti
Foto

Jitko a k tomu hezkou neděli bez odřených kolínek!

1 0
možnosti
Foto

Do školky jsem nechodil,ale kolena měl odřený furt,tak nevím

1 0
možnosti
Foto

Nenáviděl jsem mlíkovku. Odřená kolena byla pořád. Karma Jitko

1 0
možnosti
Foto

Myslíš mlíčnou polívku? Tak tu já můžu! Díky za zastavení

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,36
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik